Friday, October 22, 2010

nervous kerr aku??

salam.
Ahhhhhhhhh tinggal sehari lagi... nervous ker aku.. sampai batuk aku makin melarat dgn demam and selesama plakk... waduhh... mcm2 cara dah aku buat..maybe penat sgt kot berlari sana sini..  Buat masa nie baju nikah n sanding dah ambik.... tinggal utk tag tq and deko for hantaran akan digubah sabtu mlm. serious apa yg merisaukan aku kesihatan aku yg makin teruk. my tunang dah risau and nak bawak jumpa doktor pi cucuk... huhuhu.. doakan aku sehat walafiat ahad nie... ada sehari lg aku leh rest....

13 comments:

  1. Eila...wa doakan eila sihat...bile tibe harinye nanti...dah lah 2..jangan buat keje teruk2..mintak lah tolong sesape buat kan...

    KESIHATAN KENE JAGA OK>>

    jumpe ahd nnti...

    ReplyDelete
  2. hopefully eila sihat ye dihari bahagia tu nanti.. makan ubat, jangan stress n banyakkan rehat ok..

    congrats in advance!

    ReplyDelete
  3. eila, jaga tidur tau! tak cukup rehat kot, tu yang demam kot. =( moga cepat2 sembuh k!

    ReplyDelete
  4. di doakan semoga eila sihat...take a rest for ur beautiful day

    ReplyDelete
  5. Eila syg,
    jaga diri, jangan stress2.
    ingat, kamu mesti nak nampak berseri & ceria & of coz sehat di hari bahagia kan?
    SELAMAT PENGANTIN BARU in advanced dear!
    Insyallah,kalau takde aral, aku sampai :)

    ReplyDelete
  6. hey blogger, good luck & wishing u all the best..jgn lupa makan ubat okay...once i was a bride before memang panik sampai demam jugak, tapi alhamdulillah semuanya akan berjalan lancar untuk kamu jugak :)

    ReplyDelete
  7. btl tu... jage kesihatan... keja tu dah blh bg kt org lain. neway, mabruk 4 ur wedding! =D

    ReplyDelete
  8. terus kan nebes...hehe
    i.Allah jgn stress k...bykkan selawat.n cuba tarik nafas dalam2.
    ubat penting ya..n rest cukup...congratz ^___^

    ReplyDelete
  9. eila...on da day u kene rehat tau before makeup start...jgn nk kehulu kehiliaq lg..huhuh..bnyk2 selawat yea..insyaAllah..smg selamat semuanya...ameen..i doa dr jauh...

    ReplyDelete
  10. Eila semoga sihat sejahtera besok...
    cant wait to see you..

    ReplyDelete
  11. luv to read ur blog.feel free to visit my blog as well.

    anyway selamat pengantin baru in advance...jgn nervous2 ye

    ReplyDelete
  12. Selamat sudah eila..neway congrats yea!
    http://sweetshawlcollection.blogspot.com/

    ReplyDelete