Friday, April 30, 2010

AKu

Salam...

Waduh aku pingit mahu kurus semula..... hahaha baru jumpa balik pic aku masa 5thn lepas... waduh serious kurus giler dr 48kg and now 60kg... hahaha dulu x der bf.. now dah ada org tersyg, happy lah katakan.. biasalah selera pun bukan main menjadilah.. Kebetulan plak my bf nie pandai masak and kejer bhgn food apa lagi...apa yg aku teringin makan mesti akan di masak oleh yer... ..mana x sehat... actually aku dah cuba try mcm2 benda biasalah benda nie kena jaga mkn and kena banyak exercise... tapi skrg nie dgn kejer 6 hr seminggu and hr ahad tuelah aku rehat sehari ...lagilah lambat nak turun my weight.. pernah lah turun kejap but biasalah kena maintain...susah maa... Hehehe skrg nie aku tgh cuba satu benda nie... tapi masih belum cuba pakai lagi... Kalau berjaya...nanti akan ku share to other blogger.... hehehehe hendak seribu daya x hendak seribu dalih.. Nak cantik... mesti kena tahan sakit kan.. huhuhuhu

7 comments:

  1. berusahalah babe....insya Allah boleh...

    ReplyDelete
  2. huhu. cam sama je ngan kite. makin ada owang sayang , makin naik berat. heee.

    ReplyDelete
  3. senang hati lah katekan...lagi2 nak kawin ni..selera pun menjadi2 lah kan..

    ReplyDelete
  4. Sue: Tq babe...

    Sucie:hahahah betul sucie .. bahagia sgt selera x ingat dunia

    thalhazlin: hahaha sama2 lah menguruskan badan yeee kita niee

    ReplyDelete
  5. nk ckp tp x taw nk ckp.... yg penting usaha tangga kejayaan

    ReplyDelete
  6. eila...kurussss nye u duluuu...hik3!!!~

    ReplyDelete
  7. my note:Tq yaaa

    elya: hahaha now u dah tgk.. nak kurus teringin balik...senang nak cari seluar lepas nie.....

    ReplyDelete